МОДЕЛЮВАННЯ ПРОГОНОВИХ БУДОВ МОСТІВ ЗА ЇХ ФАКТИЧНИМИ МОДАЛЬНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ
DOI:
https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26510Ключові слова:
динамічні випробування, власна частота, розрахункова модель, ідентифікаціяАнотація
В статті розглянуто моделі лінійних динамічних систем, запропоновано методику моделювання таких систем за їх фактичними модальними характеристиками.
Посилання
Вибрации в технике [Текст]: cправочник в 6 т. – М.: Машиностроение, 1978–1981.
Методические рекомендации по вибродиагностике автодорожных мостов. [Текст] – М.: Росавтодор, 2001 – 24 с.
РВ.2.3-218-00018112-521:2006. Рекомендації з динамічних випробувань мостів та шляхопроводів. [Текст] – К.: Укравтодор, 2006. – 34 с.
Клаф, Р., Динамика сооружений. [Текст] / Р. Клаф, Дж. Пензин, пер. с англ. – М.: Стройиздат, 1979 – 320 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-05-21
Як цитувати
Redchenko, V. P., & Kosyak, V. N. (2015). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОГОНОВИХ БУДОВ МОСТІВ ЗА ЇХ ФАКТИЧНИМИ МОДАЛЬНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ. Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика, (3), 158–162. https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26510
Номер
Розділ
Статті