ДО ПИТАННЯ ПРО ВИЯВЛЕННЯ ТРІЩИН У ТРАНСПОРТНИХ КОНСТРУКЦІЯ
DOI:
https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26409Ключові слова:
втомна тріщина, пружний шарнір, узагальнені функціїАнотація
Досліджується вплив втомної тріщини на динамічні характеристики транспортної конструкції за допомогою математичної моделі, побудованої з використанням узагальнених функцій.Посилання
Редченко, В. П., Дослідження проблеми виявлення дефектів мостів методами вібродіагностики [Текст] / В. П. Редченко, Ю. В. Крючков, Т. В. Редченко. – Д., 2011.
Бересневич, В. И. Сопоставительный анализ математических моделей усталостной трещины [Текст] / В. И. Бересневич // Вестник научно-технического развития, НТГ, № 12(28). – 2009. –
С. 12–18.
Bamnios, Y. Identification of cracks in single and double – cracked beams using mechanical impedance [Текст] /Y. Bamnios, E. Douka,
A. Trochidis // Proc.X Intern. Congress on sound and vibration, 2003, Stockholm, Sweden. – P. 1267–1274.
Лазарян, В. А., Обобщенные функции в задачах механіки [Текст] / В. А. Лазарян, С. И. Конашенко. – К., Наук. думка, 1974. – С. 190.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори зберігають авторські права на опубліковані статті та надають видавцеві невиключне право на публікацію статті, з посиланням на нього як на оригінального видавця у разі повторного використання, а також на розповсюдження статті у будь-якій формі та на будь-яких носіях. Статті будуть поширюватися за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Автори можуть укладати окремі додаткові договори про невиключне поширення опублікованої статті (наприклад, розміщення її в інституційному репозитарії або публікація в книзі) із зазначенням її первинної публікації в цьому журналі.