ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ НЕСУЧОЇ ЗДАТНОСТІ ЗЕМЛЯНОГО ПОЛОТНА ДЛЯ ШВИДКІСНОГО РУХУ ПОТЯГІВ
DOI:
https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26111Ключові слова:
геосинтетичний матеріал, підсилення земляного полотна, деформативні характеристики, напружено-деформований станАнотація
При використанні геосинтетичних матеріалів в нашій країні було запропоновано багато варіантів підсилення земляного полотна. В роботі представлений аналіз результатів дослідження напружено-деформованого стану та деформацій конструкції залізничного насипу. Дослідження і результати аналізу свідчать про те, що напружений стан земляного полотна в значній мірі залежить від місця розташування, виду, форми та деформативних характеристик геосинтетичних матеріалів.
Посилання
ДБН В.2.3-19-2008. Залізниці колії 1520 мм. [Текст] / К.: Мінрегіон України, 2008. – 123 с.
Федорашко, И. Я. Геосинтетические материалы в дорожном и гидротехническом строительстве [Текст] / И. Я. Федорашко. – К.: Евроизол, 2002. – 6 с.
Рекомендації по застосуванню геосинтетичних матеріалів при будівництві та ремонті автомобільних доріг. [Текст]: РВ. 3.2 – 218 – 02070915 – 496: 2005, Київ, 2005.
Інструкція з утримання земляного полотна залізниць України [Текст]: затв. Укрзалізницею 08.05.2001 р. / Л. І. Дяченко, П. П. Кислий, В. О. Кулач; Державна адміністрація залізничного
транспорту України, Головне управління колійного господарства. – Д.: Видавн